פייטן לעליה לתורה

פייטן לעליה לתורה
פייטן לבר מצווה

פייטן לעליה לתורה בבית כנסת – מה זה בדיוק ?

הוא זה שאחראי על תפילה חגיגית וכן בר מצווה בבית כנסת שמחה ומעניינת עם כל הניגונים כמו שרק פייטן לעליה לתורה יכול לעשות.

לרוב, יש חזן בבית כנסת אך במידה והנכם מעוניינים לערוך בר מצווה בבית כנסת רק אתם והמשפחה, יש להזמין פייטן לעליה לתורה כדי שישמש גם חזן לתפילה בבר מצווה וכן יעשה ניגונים כמו שאתם אוהבים ולפי הסגנון שלכם.

אסף שפר פייטן לעליה לתורה יודע לערוך בר מצווה בבית כנסת בדרך היפה ביותר שתותאם לכם. אם אתם אשכנזים או ספרדים זה לא משנה מאחר והשירים והניגונים יותאמו לכם במיוחד וכן גם ההגשה של אסף שפר מאד מחברת ומרתקת כך תוכלו לצפות בסרטונים של אסף שפר, פייטן לעליה לתורה.

פייטן לבר מצווה מקצועי יודע כיצד לחבר את המקורות היהודיים לעיתים של שמחה ולאסף יש את הניסיון בבחירת שירים לבר מצווה נכונים שיתאימו למשפחה ולילד. כדאי להתייעץ איתנו לפני ארגון בר מצווה בבית כנסת ולשמוע על רפרטואר מנגינות מרגש, אותנטי ובעיקר מקורי.

 

הנוכחות של פייטן לעליה לתורה בבית כנסת
קריטית להצלחת האירוע. פייטן לעליה לתורה חייב להכיר את מאפייני הטקס ולהיות בעל שורשים יהודיים עמוקים וכן כדאי שיהיה לו ניסיון בבחירת שירי עלייה לתורה והוא גם זה שיוצר את החיבור בין קהל שמגיע לבית כנסת תדיר ובין זה שמגיע אחת לכמה חודשים.

פייטן לעליה לתורה – לא מה שחשבת

 
כשאומרים פייטן לעליה לתורה מצווה מיד יש החושבים כעל משהו כבד של מאוואלים מייגעים שמזכירים את ה'אלללה ואכבר' של המוסלמים במסגדים.
אכן יש פייטנים לבר מצווה לעליה לתורה שהופכים את התפילה למופע שלהם ושוכחים בנוסף לכבדות שהם משרים את החתן בר מצווה. פייטן לעליה לתורה מקצועי יודע לעשות את התפילה מעניינת וקלילה כך שגם מי שאינו מגיע לבית כנסת הרבה, יתחבר לתפילה ולשמחה.
 

פייטן לבר מצווה במרכז

 
פרט חשוב בבחירת פייטן לעליה לתורה זה שיכיר את המנטליות של המשפחה והסביבה. יש פייטן לעליה לתורה שגר בירושלים ופחות מבין או מתחבר לחבר'ה שגרים בראשון לציון או בבתים וכן להפך, למרות שהמנהגים הם די דומים וכן תפילה לבר מצווה בדרך כלל דומה אך זה פרט שבהתחלה צריך לשים אליה לב.
 
איך בוחרים פייטן לעליה לתורה 
 
בעת בחירת פייטן לעליה לתורה יש לראות שהדברים החשובים לכם בעת עליה לתורה בבית כנסת באמת יקרו כמו בשיחה הראשונית עם פייטן לבר מצווה. אסף שפר חובק באמתחתו המלצות לבר מצווה לרוב ותוכלו להתרשם בסרטונים לבר מצווה בבית כנסת באתר.

המלצות על פייטן לבר מצווה

 

פייטנים לעליה לתורה מהאינטרנט

 
לרוב מחפשי פייטן לעליה לתורה יעשו חיפוש בגוגל על נושא עליה לתורה בבית כנסת ויצפו בפייטנים לבר מצווה יתרשמו ויבחרו להם פייטן לעליה לתורה שהם מתחברים אליו. עד כאן הכל בסדר אך חשוב לראות המלצות לבר מצווה בבוקר וכן על פייטן לעליה לתורה אותו בחרתם שאכן הוא אחד כזה שיודע להעביר בוקר בר מצווה להנחות ולעשות מצב של שמחה והתרגשות ולא רק שיש לאותו פייטן לעליה לתורה קול יפה כי זה לא הכל וחשוב שיהיו לו תכונות מיוחדות שיידע להתחבר למשפחה ולילד וזה המומחיות של אסף שפר פייטן לעליה לתורה כאשר יש לו מאות המלצות אמיתיות מהורים אמיתיים לילדים אמיתיים  🙂  ולא כדאי ליפול עם כל מיני פייטנים לבר מצווה שנראים טוב באינטרנט אבל מכאן ועד שהאירוע שלכם יהיה כפי שציפיתם הדרך רחוקה.
 

פייטן לעליה לתורה באזור שלכם

 
עוד דבר חשוב שצריך לשים לב אליו בעת בחירות פייטן לעליה לתורה

פייטן שהוא גם חזן שיעביר לכם תפילה חגיגית בבוקר כמו שצריך ולא רק ישיר מאחר שחשוב שעדיין תהיה קדושה בזמן האירוע.

פייטן לעליה לתורה נמדד גם בחיבור עם צוות הנגנים באותו הבוקר \ צהרים וכדאי מאד שכולם מכירים את התוכנית של הבוקר

כניסה לבית כנסת עם שופרות מתופפים ולאחר מכן שירים עם האורחים שכולם מכירים ובסגנון המשפחה, וכך פייטן לעליה לתורה מקבל משמעות אחרת, הוא גם מנהל את התפילה ועוקב אחרי רחשי המשפחה בכל מה שקשור לדרך הגישה לילד ולמשפחה.

 

לסיכום – כשמחפשים פייטן לעליה לתורה צריך לשים לב למכלול הדברים מאחר ובר מצווה זה פעם בחיים !!

נגן וידאו

פייטן לעלה לתורה שיהיה עם המלצות 

 
פייטן לעליה לתורה חשוב שיהיה מאד מקצועי שיהיה גם חזן לבר מצווה לתפילה וגם פייטן לעליה לתורה שמרגיש את המשפחה ואת הצרכים שלה.

פייטן לעליה לתורה שהוא כחבר של החתן

יש חתן בר מצווה שזורם והכל אצלו בקליל אך כאן צריך לשים לב שכל ילד יש לו את הנפש שלו וכאשר פייטן לעליה לתורה יודע לגשת אליו בנחת ובנעימות הילד יקרא וישתתף יותר טוב במהלך הפקת בר מצווה בבית כנסת כמו גם החברים של החתן ממש חשוב שיידעו לשמח אותו. אסף שפר המשמש פייטן לעליה לתורה יודע לדרבן את הילדים להרים אותו ולתת לו תחושה של נסיך ליום אחד.

כמה עולה פייטן לעליה לתורה 

 
פייטן לעליה לתורה בדרך כלל מגיע עם כלי נגינה קלידן הגברה שופרות מתופפים לבר מצווה כינור ועוד, כל משפחה והסגנון של ולכן חשוב שכאשר יש פייטן לעליה לתורה טוב הוא יידע לנווט את הבוקר שיהיה מושלם 
פייטן לעליה לתורה
פייטן לעליה לתורה
פייטן לעליה לתורה
פייטן לעליה לתורה
פייטן לעליה לתורה
פייטן לעליה לתורה
פייטן לעליה לתורה
פייטן לעליה לתורה
פייטן לעליה לתורה
פייטן לעליה לתורה
פייטן לעליה לתורה
פייטן לעליה לתורה