פייטן לבר מצווה

פייטן לבר מצווה בעת עליה לתורה בבית כנסת יכול להרים את האירוע שלכם לרמות שמחה הכי גבוהות שאפשר ב"ה.

עליה לתורה בליווי פייטן לבר מצווה יכולה להיות סולידית וקלאסית כך שתתאים גם למי שמתחבר לקצב הגשה אחר בעת עליה לתורה בבית כנסת.

הפקת בוקר בבית כנסת שמתוכננת היטב יכולה להוות תחליף לאירוע ערב . בר מצווה כאשר מלווה פייטן חזן את והופך תפילת שחרית של חתן בר מצווה למשהו משודרג כאשר כל רגע ורגע מנוגנים שירים לבר מצווה מסורתיים מתאימים על ידי פייטן לבר מצווה שהוא גם חזן ומנהל את כל התפילה, וכך המשפחה מרותקת להופעה שהבן שלכם בלבד הוא ולא אחר כוכב הבוקר. יש פייטנים לבר מצווה שעושים 'הופעת יחיד' ויכולים לגרום לבן שלכם להיות מופנם ולא להתחבר לתפילה, עליה לתורה. 

פייטן לבר מצווה שיודע לחבר את כל המשפחה למעמד חלומי ובלתי רגיל של בר מצווה בבית כנסת מהאגדות, חייב להשכין אוירה קלילה טובה ומרעננת בעת טקס הנחת תפילין מסורתי שכזה ולגרום לכולם להרגיש כיף ושמחה אמיתית.

בוקר בר מצווה בבית כנסת מתחיל במוסיקת רקע לאורחים בעת שמנשנשים קפה ועוגה רגע לפני כניסה לבר מצווה בבית כנסת שמשולבת עם כלי נגינה כמעין תהלוכה לבר מצווה.  

כמה עולה פייטן לבר מצווה

 
בלשון הלצה אפשר להשוות פייטן לבר מצווה למשקה שאתם אוהבים, יש את היקר והטעים לכם ויש את הסביר רק כדי להרוות את הצמאון.
פייטן לבר מצווה זה אותו רעיון, אם אתם רוצים את הכי טוב לבן שלכם אז אסף שפר הוא התשובה ויעביר לכם אירוע מהסרטים מסורתי יהודי ואיכותי.
 
פייטן לבר מצווה בליווי כלי נגינה שופרות מתופפים לבר מצווה, קלידים, סקסופון כינור ועוד, תלוי בכמות הצוות במיקום האם פייטן לבר מצווה במרכז יכול להיות מתאים או בערים הצפוניות או הדרומיות בארץ וכן בשעת ההתחלה של עליה לתורה בבית כנסת.

רעיונות לבר מצווה

רעיונות לבר מצווה יש המון ויש לנו מאות המלצות לבר מצווה בבית כנסת של הורים מדהימים ותוכלו להתרשם בסרטונים המצורפים.

חשוב ביותר לעשות עליה לתורה בבית כנסת כאשר רק המשפחה והחברים נמצאים בבית כנסת כדי למנוע אי נעימויות מהמתפללים הרגילים שבאים מדי יום לבית כנסת ולא ככ מעוניינים להאריך את התפילה מבחינתם. בשביל זה יש לכם פייטן לבר מצווה שמלווה ויוצר הפקת בוקר בר מצווה מהסרטים.

פייטן לבר מצווה עליה לתורה בצהרים

בר מצווה בצהרים אפשרית לפי ההלכה במקרים מסויימים ויכולה להיות בשילוב פייטן לבר מצווה מאד מעניינת וייחודית כאשר עושים שירים מסורתיים מוכרים עם האורחים ולאחר מכם עליה לתורה כאשר פייטן לבר מצווה הופך זמר מנחה ומוביל את כל הרגעים המרגשים.
לאחר מכן אפשרי ללכת למסעדה ,אולם בית כנסת לארוחה.

פייטן לבר מצווה במרכז

לשמח חתן בר מצווה שכל כך מתרגש זו משימת חיינו, פייטן לבר מצווה שיכול לקחת ילד שברוב המקרים בלחץ ואף לא משתף פעולה או ילד ביישן שלא רוצה לעשות בר מצווה בכלל, ולגרום לו להנות מכל המעמד ולהרגיש נינוח שיש לו את המקום שלו זו משימה לא פשוטה אך יש לאסף שפר שהוא פייטן לבר מצווה בעל ניסיון שפגש מאות ילדים מכל הסגנונות ויודע איך לגשת לילד כך שיחייך ויקרא בתורה בשלווה ומתוך רוגע בוגר כיאה לחתן בר מצווה.

אסף שפר, פייטן לבר מצווה מגיע לכל הארץ מאילת דרך קרית שמונה ועד קצרין בצפון הרחוק. פייטן מאזור המרכז שמגיע לכל הארץ באהבה ומתוך שליחות אמיתית של לשמח משפחות וילדים שחוגגים בר מצווה בבית כנסת. 

בחירת פייטן לבר מצווה ששם לב לפרטים הקטנים ביותר בעת הפקת בוקר בר מצווה יכול להיות ההבדל בין אירוע מוצלח איכותי ושזוכרים אותו לדורי דורות, לבין אירוע ש"העיקר יעבור וייאלה לאירוע הבא".

 

הבן שלי לא רוצה לעשות בר מצווה בבית כנסת

 ריכזנו כמה שאלות נפוצות של הורים לגבי פייטן לבר מצווה וכן עליה לתורה בבית כנסת
 

ש.  אנחנו לא דתיים ולא רוצים תפילה בבית כנסת ועליה לתורה ארוכה

ת. אפשר להתאים ב"ה את התפילה לפי ההלכה כך שהדברים הכי חשובים יהיו. טקס הנחת תפילין ולאחר מכן עליה לתורה מזמורים שירים שקשורים לתפילה שבחי ירושלים ועוד.

ש. הבן שלי ביישן ולא יזרום אני בטוחה ! מה עושים אם הילד לא רוצה לעשות בר מצווה בכלל ולא מעוניין אפילו עם פייטן לבר מצווה 

ת. אפשר לבדוק ממה זה נובע וביחד איתו לראות מה הוא כן מוכן לעשות ולזרום עם המשפחה. לפעמים אסף שפר משוחח עם החתן בר מצווה ונותן לו תחושה שהוא יכול לעשות דברים מסויימים לדוגמא, לקרוא לא עם המיקרופון, או רק לחייך ולהיות במעמד וכך הוא מרגיש נינוח יותר וגם ברגעים של לימוד לבר מצווה או רגע העליה לתורה יהיה קרוב יותר וכך יסכים איכשהו לצאת מעצמו ולהתחבר גם לרצון ההורים והמשפחה. הכל ב"ה כמובן !

 

כמה עולה פייטן לבר מצווה

 
לגבי מחיר של עליה לתורה בבית כנסת בשילוב פייטן לבר מצווה וכלי נגינה זה משתנה וקשור להמון גורמים.

מיקום הבר מצווה וכן שעת התפילה של בר מצווה בבוקר, וכן באיזה סוג כלי נגינה יהיו אצלכם וכו.

לסיכום חברים

פייטנים לבר מצווה יש המון טובים ונהדרים אך פייטן לבר מצווה כאסף שפר שמעניק את ליבו לבנכם כך שיהיה מרוצה נינוח ושמח בעת זמן העליה לתורה בבית הכנסת ובדרך היפה והמהנה ביותר

בר מצווה מצומצמת בזמן מלחמה או קורונה ובכלל

בר מצווה עליה לתורה בזמן מלחמה 'חרבות ברזל' 🇮🇱
פייטן לבר מצווה בלתי רגיל יערוך לכם עליה לתורה והכל באווירה נעימה ייחודית שמחה ומרגשת כפי שלא הכרתם עם פייטן לבר מצווה – מאות המלצות ❗
זמן הפוגה של נחת ושמחה לכל המשפחה בעריכת עליה לתורה מוסיקאלית בליווי פייטן לבר מצווה מותאמת למצב הביטחוני מתוך שימת דגש של הענקת ביטחון עצמי לילד 🤴שיהיה תמיד במרכז והשתתפות כל המשפחה 👨‍👨‍👦‍👦 בשמחה הבלתי רגילה.
– ליווי שופרות תופים וכלי נגינה 🎷🎹 🥁
– צלם וידאו ותמונות 📷
– מאות המלצות של הורים מאושרים
– מציאת מקום מוגן לעליה לתורה בעירכם 🕍
– במקרה הצורך מאבטח צמוד מטעם ההפקה 🫡
לכל הפרטים : 052-852-3352 📞 0506897807
 

בדרך כלל פייטן לבר מצווה מגיע עם קלידן והגברה מקצועית שכוללת 

 יצירת קשר אסף בפייסבוק : https://www.facebook.com/Singer.Assaf

להזמנת הופעות : 0506897807 \ efrat.hafakot@gmail.com 0528523352

 השירותים שלנו כוללים : פייטן לבר מצווה, שופרות מתופפים לבר מצווה, צילום לבר מצווה, פייטנים לבר מצווה נוספים, טקס הנחת תפילין, עיצוב בלונים לבר מצווה ועוד

בר מצווה בבית כנסת – רעיונות טיפים ארגון עליה לתורה 

 
חושבים על לעשות אירוע בר מצווה בבית כנסת קחו כמה טיפים
הדבר החשוב בתחילת ארגון בוקר \ צהרים הוא סגירת תאריך ובית כנסת נעים נוח וידידותי לסגנון ולמנטליות המשפחה . הדבר הנוסף זה פייטן לבר מצווה או שופרות מתופפים \ מה שתבחרו בקטע האומנותי שהבן שלכם יהיה שמח נינוח ובעל בטחון עצמי בבוקר החד פעמי שנקרא בר מצווה בבית כנסת.
בחירת קייטרינג חלבי \ בשרי, תלוי בשעה שאתם עורכים עליה לתורה
צלם וידאו תמונות שיהיה מכיל עם סבלנות ומקצועיות – צילום מגנטים אם אתם בעניין.
הזמנה לאורחים מעוצבת ויפה עם התמונה של הילד מיקום ושעה
להכין ביגוד לכל המשפחה התואם את המעמד בבית הכנסת
יש שמביאים קפה תה וכיבוד קל לבוקר הבר מצווה
דברים חשובים שלא תמיד שמים לב אליהם על אף שאם יש לכם הפקה לבר מצווה טובה הם יארגנו לכם את הכל
סטריליות בסעודה שאתם עורכים באולם בית הכנסת שיהיה נעים לאורחים, ניקיון ה 00 – יש בתי כנסת שלא מאפשרים זריקת סוכריות יש לבדוק עם הגבאי לפני כדי למנוע אי נעימויות
יש שעושים עיצוב בלונים לבר מצווה – עמדה לצילום עם קשת של בלונים
לכל שאלה לגבי כל מה שכתבנו למעלה צרו קשר פייטן לבר מצווה 052-852-3352
מצורף קליפ בר מצווה עם השיר בן של הזמר פייטן לבר מצווה אסף שפר
לינק בתגובה הראשונה – מזל טוב לנתנאל המקסים
רעיונות לבר מצווה, עליה לתורה בבית כנסת
רעיונות לבר מצווה, עליה לתורה בבית כנסת
פייטן לבר מצווה, בר מצווה בבית כנסת,שופרות מתופפים לבר מצווה,טקס הנחת תפילין
פייטן לבר מצווה
פייטן לבר מצווה | עליה לתורה בבית כנסת | זמר לבר מצווה
פייטן לבר מצווה | עליה לתורה בבית כנסת | זמר לבר מצווה
פייטן לבר מצווה | עליה לתורה בבית כנסת | זמר לבר מצווה
פייטן לבר מצווה | עליה לתורה בבית כנסת | זמר לבר מצווה
פייטן לבר מצווה עם שופרות לבר מצווה בבית כנסת
פייטן לעליה לתורה
פייטן לבר מצווה עם שופרות לבר מצווה בבית כנסת
פייטן לבר מצווה
פייטן לבר מצווה
פייטן לבר מצווה
פייטן לבר מצווה