בר מצווה בבית כנסת

כיצד ניתן לשדרג את טקס הבר מצווה בבית כנסת ? מה היא העלות של ליווי של זמר מקצועי לבר מצווה בבית כנסת? איך הופכים בר מצווה בבית כנסת לחגיגה? ומה עושים עם בר מצווה בקורונה ?

עליה לתורה בשטח פתוח בזמן קורונה חשוב שיהיה ייחודי מעניין ושיזכר לתמיד כאירוע מכונן לחתן בר מצווה ולכל המשפחה כמו כן חשוב שיהיה זמר מנחה שיידע להעביר את הבוקר בדרך ייחודית ובכיף גדול שירים את המורל והשמחה כאשר כולם עם מסכות על פניהם ששומרת על הידבקות בעזרת ה'.

למרבית הבתים הפחות מסורתיים, בר מצווה בבית כנסת היא אירוע אשר קשה מאוד לתכנן. בין השעה המוקדמת לריחוק של חלק מהאורחים מן הדת, יש לעשות מאמצים כבירים אם ברצונך שהאורחים שלך ייהנו ושהטקס יעבור בצורה חלקה. בניגוד לדעה הרווחת, ישנן דרכים אדירות לשדרג כל טקס בר מצווה בבית כנסת כך שהוא ישלב את כל האורחים שלך ויהפוך לחווייתי ומהנה. הוספת ליווי של זמר חזן היא דרך בטוחה לשדרג את טקס בר המצווה של הבן שלך מבלי לחרוג מהתקציב שלך לאירוע.

 

פייטן לבר מצווה קצת אחר

חשוב לזכור שהפייטן הוא בין הדברים החשובים ביותר ויש לבדוק שהוא גם חזן ומבין את כל ההלכות שקשורות בזמן עליה לתורה ושיודע מתי עולים לתורה בדיוק ומי עולה,  ופה אתם יכולים להיות רגועים, אסף עם ניסיון עם מאות ילדים מכל הסוגים ויידע להנחות ולעשות הכל במקצוענות.

בר מצווה עליה לתורה בשגרת קורונה

בר מצווה בבית כנסת בשגרת קורונה – בכפוף לכללי משרד הבריאות – מאות המלצות !
זמר פייטן חזן מקצועי שמגיע לביתכם או לחצר בית הכנסת ומנהל את התפילה בליווי כלי נגינה ושופר.
כהורים אתם רוצים שבנכם יבוא כנסיך ויהנה עם החברים בתפילה חגיגית ואיכותית עם טקס הנחת תפילין ייחודי כאשר הילד שלכם הוא מסמר הבוקר שמקבל 100% תשומת לב וביטחון עצמי ומרגיש שמח ומרוצה ב"ה. אל תוותרו על אירוע בר מצווה מדהים !

מדוע חשוב לתכנן בר מצווה בבית כנסת

אורחים אשר מגיעים לבר מצווה בבית כנסת עושים, במרבית המקרים, דרך ארוכה בשעות לא נוחות. כאשר האורחים אינם דתיים הדוקים, התפילות הרגילות אינן מעוררות אותם וכך נוצר טקס עייף אשר יכול להביש את הנער. מעבר לכך, בעזרת תכנון נכון של טקס בר מצווה בבית כנסת ניתן להתאים את מהלך הטקס לאופי הנער ולוודא שהחוויה תהיה טובה עבורו. חזן זמר לטקס בר מצווה בבית כנסת יכול לקחת חלק מאור הזרקורים המופנה אל הנער ולהציע לו תמיכה כאשר הוא נמצא במרכז תשומת הלב.

לוודא שהשמחה שלך תהפוך לחגיגה

זמר חזן מקצועי יכול להגיע בליווי של להקה מלאה, כלי נגינה ספציפיים או רק הקול המיוחד שלו והניסיון שלו בליווי טקסים מסוג זה. הליווי של הזמר חזן מורגש לאורך כל הטקס והוא מוחק את כל הדרך שהאורחים שלך עברו ונותן להם אנרגיות לשמוח ולחגוג איתך.

אסף שפר – פייטן לבר מצווה 

אסף שפר הוא חזן, פייטן וזמר מקצועי ומנוסה אשר מציע ליווי למגוון רחב של שמחות ואירועים. הודות לניסיון של שנים, כישורון שירה ייחודי והיכרות עם כל התפילות, הזמירות והשירים הרלוונטיים, אסף יכול להפוך כל טקס בר מצווה בבית כנסת לאירוע חוויתי שכולם יזכרו לטובה וידברו עליו. עכשיו זה הזמן שלך ליצור איתי קשר טלפוני ולשמוע על כל האפשרויות הרלוונטיות עבור בר המצווה שלך.

חשוב ביותר ! – צפו בתחושות הורים שכבר עשו בר מצווה – אל תתפשרו על אף שיש זולים יותר.

עליה לתורה בבית כנסת 

הגיע זמן עלייה לתורה של החתן בר מצווה והאפשרויות הן רבות

בוקר יום העליה לתורה חשוב מאין כמוהו ואנו דואגים שיהיה מושלם וייחודי

תפילה חגיגית בבית הכנסת השכונתי בעירכם עם כל המשפחה והחברים

כניסה לחתן בר המצווה עם שופרות ומתופפים לב מצווה כאשר כל עיני המשפחה נשואות לילד היקר מכל שהפך בחור כשהגיע לגיל מצוות

שירי בר מצווה ,  ניגונים ושירים בתפילה , שבחי ירושלים , והאר עיננו וכדו'

מניסיון שלנו נוכל לכתוב בנימה אישית , אין כמו אהבת הורים לבנם שמתורגמת לחיבוק משפחתי עם מסורת יהודית אותנטית בבית כנסת או בכותל

עלייה לתורה שתיזכר להמון שנים במהות בתוכן ובחיבור לעם ומורשת עם ישראל